quarta-feira, 29 de maio de 2013

A miña escolla...


Acabamos de coñecer o fallo do VII Certame de Poesía Xosé A. Barral, no que participaron os nosos alumnos Daniel Duque e Damián Lamas. Non foron os gañadores (por esta vez...) pero o seu poema está entre os destacados polo xurado.
Parabéns unha vez máis!!!



ROSALÍA NO SÉCULO XXI

Adiós twitter, adiós whatsapp,

adiós tuenti da miña vida,

R quitoume os megas,

por descargar moita porquería.

 

Miña tablet, miña tablet,

coa que paso toda a tarde,

sempre quedo sen batería,

non me vai durar todo o día!

 

Adiós twitter, adiós whatsapp.

non sei cando nos veremos,

suspendemos todos mates,

agora que faremos?

 

Que alegría meus amores,

teño twitter en galego,

paxariños piadores,

rechíos de moitas cores.

 

Xa non podo compartir,

por culpa dos meus pais,

 que me quitan o móbil,

para que estude máis.

 

Adiós whatsapp, adiós whatsapp

  botarei de menos o twitter,

Meu Deus! A diversión  acaba!,

E xa non podo seguir ó Papa…

 

 

 

1 comentário:

  1. Encántame a adaptación do voso poema, os meus parabéns. Agora só tedes que poñerlle música e...a triunfar!!!

    ResponderEliminar